Kvalitetspolicy

Kvalitetspolicy

Rospiggen Express AB levererar flytt- och lagertjänster.

Ett systematiskt kvalitetsarbete för oss, handlar om att kontinuerligt förbättra våra tjänster
och arbetssätt för att överträffa våra kunders förväntningar.
Genom att systematiskt följa upp ärenden, flyttar och kundnöjdhet lär vi oss hur vi kan
förbättra kvalitén i vårt verksamhet. Vi arbetar också för att skapa ömsesidigt fördelaktiga
avtal och samarbeten med våra leverantörer.

Kvalitén är vårt viktigaste konkurrensmedel och våra medarbetare är vår viktigaste resurs.
Det innebär att varje medarbetare måste utföra sitt arbete på ett korrekt sätt och i rätt tid.
Varje medarbetare hos Rospiggen bidrar med att skapa kvalitet och nöjda kunder genom
korrekt genomförda uppdrag.

Rospiggens ledning visar sitt engagemang för kvalitet genom att
• Upprätta tydliga mål.
• Utveckla medarbetarnas kompetens.
• Delegera befogenheter och ansvar så långt som möjligt.

Genom att ständigt förbättra kvalitetsledningssystemet ska Rospiggen öka förtroendet hos
kund och bli kundens förstaval.

För Rospiggen är det en självklarhet att med marginal leva upp till de lagar och andra krav
som berör vår verksamhet.

VD
Mikael Jakobsson